Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Bolt

 Svara Svara Sida  12>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Bolt
    Postad: 27-april-2008 vid 12:28
Någon mer än jag som är nyfiken på Bolt?
 
Det är mindre än ett år kvar tills filmen ska släppas och jag har nästan inte hört någonting alls om den... När den fortfarande hette "American Dog" var jag ganska tveksam till den, framförallt på grund av koncept-bilderna; jag var inte så förtjust i stilen eller med hur hunden var lite för mycket som en människa med Ratata(ur Lucky Luke)-nos.
 
Men efter den senaste bilden där de helt har bytt stil har jag blivit extremt nyfiken på den här filmen. Så snygg den ser ut!
Berättelsen påminner mig lite om 101 Dalmatiner 2 (som TV-hunden Blixten, intressant att de i princip har samma namn också) men jag vill ändå hemskt gärna se den här. Någon annan som ser eller inte ser fram emot den?
Save 2D-animation!
Till toppen
92juar View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 24-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 226
inläggsval inläggsval   Citera 92juar Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-oktober-2008 vid 18:47
Jag är också nyfiken. Han ser så gullig ut. Hoppas att den är bra.
Fjärtiska flytande två års studie på gymnasiet....
Till toppen
DisneyFanatic View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 12-oktober-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 72
inläggsval inläggsval   Citera DisneyFanatic Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-oktober-2008 vid 20:35
jag vill också gärna se vad det blir av den, den verkar bli rätt bra! Big%20smile

Ändrad av DisneyFanatic - 20-oktober-2008 vid 20:36
Why can't they understand
the way we feel
They just don't trust
what they can't explain
I know we're different but,
deep inside us
We're not that different at all.
Till toppen
disneyworld_ View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 14-maj-2008
Status: Offline
Poäng: 92
inläggsval inläggsval   Citera disneyworld_ Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-oktober-2008 vid 22:30
Kommer Bolt att bli nästa Disneyklassiker...? Då är det en sak jag undrar, The Princess and the Frog (hoppas det blev rätt nu, är rätt trött) kommer ju också 2009, och det ska väl också bli en klassiker? Disney "släpper" väl inte två klassiker på ett år? Eller..? Det låter konstigt.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-oktober-2008 vid 23:31
Postad av disneyworld_ disneyworld_ skrev:

Kommer Bolt att bli nästa Disneyklassiker...? Då är det en sak jag undrar, The Princess and the Frog (hoppas det blev rätt nu, är rätt trött) kommer ju också 2009, och det ska väl också bli en klassiker? Disney "släpper" väl inte två klassiker på ett år? Eller..? Det låter konstigt.


Bolts Produktionsår är satt till 2008 och Prinsessan och Grodan till 2009, men Bolt har sverigepremiär i februari 2009 och Grodan har i nuläget en planerad sverigeprimiär i februari 2010. Dessutom har det hänt att man släppt två "klassiker" under samma år, Tarzan och Fantasia 2000 kom båda 1999. dock hade fantasia 2000 USA-premiär sent i december 1999, och Fantasia 2000 är inte ju lite speciell.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
disneyworld_ View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 14-maj-2008
Status: Offline
Poäng: 92
inläggsval inläggsval   Citera disneyworld_ Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-oktober-2008 vid 17:26
Okej tack för svaret, nu slipper jag grubbla mer över det! Ser dock mer fram emot Prinsessan och grodan.
Till toppen
kung-triton View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 08-augusti-2006
Status: Offline
Poäng: 278
inläggsval inläggsval   Citera kung-triton Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-december-2008 vid 20:55
Jag tycker den verkar vara jättebra. Jag är ju egentligen lite emot att de görs datoranimerade klassiker. Inte för att jag inte tycker datoranimerat är bra för det tycker jag men ordet "klassiker" passar inte så bra just för dom.
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-januari-2009 vid 15:09
Härliga tider! Bolt visas på bio även i originalversion, i alla fall här i Göteborg. Då blir det till att fixa ett litet biobesök om drygt två veckor, det tror jag den kan vara värd! Bättre än Vilddjuren, det är väl det enda kravet jag vågar ställa.
Till toppen
Gustaf Lindborg View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 26-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 59
inläggsval inläggsval   Citera Gustaf Lindborg Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-januari-2009 vid 20:35
Filmen är en besvikelse. Jag har gjort en recension på Filmfrossa
Med vänlig hälsning
Gustaf Lindborg \ duktav@gmail.com

- http://gustaflindborg.wordpress.com/
- http://hobbyrum.wordpress.com/
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-januari-2009 vid 22:10
Jag tror inte jag kommer bli så besviken på Bolt, för jag har inte speciellt höga förväntningar på den. Lilla kycklingen, Vilddjuren och Familjen Robinson ligger alla på betyget 2 av 5 för min del. Det enda jag hoppas på är väl att Bolt är i alla fall snäppet intressantare än dessa, och då framför allt Vilddjuren. Men ja..blir inte alltför förvånad om det inte är så.
Till toppen
Gustaf Lindborg View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 26-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 59
inläggsval inläggsval   Citera Gustaf Lindborg Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-januari-2009 vid 22:17
"Vilddjuren" är dessvärre bättre. 
Med vänlig hälsning
Gustaf Lindborg \ duktav@gmail.com

- http://gustaflindborg.wordpress.com/
- http://hobbyrum.wordpress.com/
Till toppen
disneyworld_ View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 14-maj-2008
Status: Offline
Poäng: 92
inläggsval inläggsval   Citera disneyworld_ Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-januari-2009 vid 17:20
Postad av Gustaf Lindborg Gustaf Lindborg skrev:

"Vilddjuren" är dessvärre bättre. 

Herregud, den kan väl inte vara SÅ illa? Jag klarade bara av att se 5 minuter av Vilddjuren, sen ville jag spy.

Jag ser fram emot Bolt, men jag kommer antagligen inte att få se den förrän en månad (minst) efter alla andra. Så är det att bo i en liten håla  i Hälsingland...
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-februari-2009 vid 21:28
Postad av Gustaf Lindborg Gustaf Lindborg skrev:

Filmen är en besvikelse. 


Jag håller inte alls med dig Gustaf. Jag tyckte filmen var riktigt rolig och charmig (kanske inte lika Charmig som WALL-E, men definitivt mycket roligare (i alla fall på engelska)). Visst kanske inte helt nytänkande men det behövs inte alltid när karaktärerna har sån personkemi (eller djurkemi ^_^).

Jag tror Bolt kommer få ett bra andrahands (andratits) -värde.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Gustaf Lindborg View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 26-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 59
inläggsval inläggsval   Citera Gustaf Lindborg Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-februari-2009 vid 22:14
Om man jämför ”Toy Story” med Disney's i skrivande stund senaste skapelse, ”Bolt”, så tycker jag som recensent att den äldre av dem två slår fullständig knockout på den yngre. ”Bolt” är möjligtvis snyggare, tekniskt har ju utvecklingen självfallet gått framåt, men det är också den enda grenen där den slår originalet på fingrarna. När det gäller originalitet, driv, humor och framför allt själ och hjärta så är denna pionjär inom genren vida överlägsen.



Ändrad av Daniel - 21-juni-2009 vid 11:24
Med vänlig hälsning
Gustaf Lindborg \ duktav@gmail.com

- http://gustaflindborg.wordpress.com/
- http://hobbyrum.wordpress.com/
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-februari-2009 vid 22:42
Först och främst tycker jag inte man kan kalla Toy Story för originalet i detta sammanhang då de utöver animationstekniken har inte mycket gemensamt. Toy Story är en pionjärfilm det håller jag dock med om helt och hållet.

Sen hur Toy Story kom in i bilden förstår jag inte.

Jag tyckte det var bra härlig fart på Bolt, inga riktigt tröga sekvenser och en bra blandning mellan action, humor och även lite drama.  Och jag hade väldigt kul när jag kollade på filmen, särskillt åt Mittens. Och något som jag märkte som tycket inte många Pixarfilmer lyckas med, den var riktigt hjärtegripande på slutet.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-februari-2009 vid 00:18
Man kan väl säga som så, att Bolt helt överlägset är Disneys bästa film sedan i alla fall Björnbröder. Jag ska inte säga att Bolt är bland det bästa jag sett, eller alls i närheten av det, men oj vad nöjd jag är. Överlag lyckad humor, ett stort lyft vad gäller animationen, en ganska så intressant historia och underhållande och välgjorda karaktärer gör filmen till ett rent nöje och en positiv överraskning. Efter Vilddjuren och Meet the Robinsons hade jag ju inte alltför höga förväntningar på Bolt. Ja...tji fick jag, helt enkelt. Dessutom tyckte jag inte att filmen var helt förutsägbar och det hör väl inte direkt till vanligheterna. Jag kanske är lättköpt.
 
Nämnas bör även att jag såg filmen i 3D, vilket var en väldigt intressant upplevelse. Nog för att man i vissa fall märker att 3D är ganska nytt, allt är inte perfekt. Text (typ Disneys logga osv) såg inget vidare ut, och live-action trailern innan själva filmen var väldigt jobbig att titta på. Dock såg allt animerat väldigt bra ut och har man möjligheten att se Bolt i 3D bör man absolut göra det.
 
Så. Jag blev alltså väldigt positivt överraskad av Bolt och jag rekomenderar den starkt. Att den skulle vara sämre än Vilddjuren är årets lögn och den förtjänar absolut sin Oscarsnominering. Tillsammans med Enchanted gläntar den på dörren till en nystart för Disney. I can smell it.
Till toppen
Mikka View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 06-november-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 103
inläggsval inläggsval   Citera Mikka Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-februari-2009 vid 09:59

Jag älskar låten Barking at the moon med Jenny Lewis. Men vem sjunger den svenska låten? och vad heter låten på svenska, för att vara helt säker?

Älska Disney
Till toppen
DisneyFanatic View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 12-oktober-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 72
inläggsval inläggsval   Citera DisneyFanatic Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-februari-2009 vid 11:51
Såg Bolt i veckan och blev inte besviken!
Den var mycket bättre än jag hade trott och innehöll det mesta som en film borde innehålla, humor, drama, action. Jag kan inte säga att det var den bästa film jag har sett, men inte heller den sämsta. Den var helt klart värd pengarna!Big%20smile
Why can't they understand
the way we feel
They just don't trust
what they can't explain
I know we're different but,
deep inside us
We're not that different at all.
Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-februari-2009 vid 14:40
Postad av Hades Hades skrev:

Man kan väl säga som så, att Bolt helt överlägset är Disneys bästa film sedan i alla fall Björnbröder. Jag ska inte säga att Bolt är bland det bästa jag sett, eller alls i närheten av det, men oj vad nöjd jag är. Överlag lyckad humor, ett stort lyft vad gäller animationen, en ganska så intressant historia och underhållande och välgjorda karaktärer gör filmen till ett rent nöje och en positiv överraskning.
 
[...]
 
Så. Jag blev alltså väldigt positivt överraskad av Bolt och jag rekomenderar den starkt. Att den skulle vara sämre än Vilddjuren är årets lögn och den förtjänar absolut sin Oscarsnominering. Tillsammans med Enchanted gläntar den på dörren till en nystart för Disney. I can smell it.

My thoughts exactly.

Jag har nu också äntligen lyckats se Bolt och jag är verkligen mycket nöjd :D Härligt att se Disney "på väg tillbaka" och jag hoppas definitivt att det här är början på något nytt.

Bolt innehöll det mesta som en ordentlig Disneyfilm bör innehålla och jag är mycket förtjust i alla huvudpersonerna ^^ Äntligen!


Ändrad av Akeruru - 25-februari-2009 vid 14:41
Save 2D-animation!
Till toppen
BosarX View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2007
Status: Offline
Poäng: 52
inläggsval inläggsval   Citera BosarX Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-mars-2009 vid 23:32
Kan bara stämma in i hyllningarna. Hade relativt låga förväntningar efter de senaste klassikerna, samt den lite ljumna kritik jag upplevde att den fick i media. Blev dock lite mer nyfiken och vågade hoppas på något lite större när jag läst vad ni tyckte om den.

Tycker det var en bra mix av äventyr och snygga actionscener (som ju datoranimation lämpar sig väldigt bra för), bra humor som gav en hel del goda skratt, rätt nivå på karaktärerna som håller intresset på topp utan att bli hysteriska. Förutom Rhino, men han är det på helt rätt sätt. Smile

Men framförallt fanns det en slags värme genom hela filmen som, till skillnad från ex. Wall-E som nästan stångade sig blodig på den punkten, fick det att sippra ut genom TV-rutan. Och det finns mer där det kom ifrån, det vet vi.

Inte världens bästa film, det hade ingen förväntat sig. Men jag är övertygad om att Disney kan lägga nya guldägg, 2D eller 3D.
Till toppen
spandex View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera spandex Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-juni-2009 vid 20:40

Hej!

Är inte en särskilt aktiv medlem på detta forum, men tänkte jag skulle skriva om Bolt.

Fick mitt ex av Bolt på dvd från en dvd-klubb jag är med i, igår. Igår tänkte jag  titta på extramaterialet och satte i skivan. Till min förvåning startades skivan med vissa problem, min dvd-spelare hackade och hostade en låååååång stund innan den tillslut började spela. Testade med en annan skiva för att se om det var fel på spelaren, men nej, den skivan fungerade utmärkt.

Av ren nyfikenhet satte jag i skivan i datorn och med hjälp av "vissa program" kunde jag konstatera att det verkar som Disney använder ett nytt kopieringskydd på sina dvd. Vet inte hur relevant detta är, men litet tråkigt (om så är fallet) att man använder sig av teknologi som gör det svårt att ens spela skivan.
 
Skulle vara kul att se om någon mer har problem med sin Bolt-skiva eller om jag fick ett måndags-exemplar.
/Spandex
Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-juni-2009 vid 21:13
Oj, jag hoppas att det bara var ett problem med just den skivan. Det verkar ganska korkat att använda ett kopieringsskydd som är så "bra" att man inte ens kan titta på DVD:n Confused

Förresten, är det inte meningen att Bolt ska släppas den 10:e?
Save 2D-animation!
Till toppen
spandex View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera spandex Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-juni-2009 vid 21:42
Förvisso, ska den släppas den 10:e, men av någon anledning skickade min klubb dvd:n så fort de fick den... man ska väl ha någon fördel för att man köper dvd:er till överpris! ;)
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-juni-2009 vid 10:44
Ok, jag har ignorerat Bolt så mycket som möjligt, och i stort sett vägrat sett den. Just på grund av alla de senaste klassikerna, Lilla Kycklingen- Familjen Robinson. Det går inte att beskriva min besvikelse över dessa filmer.Confused I alla fall, efter att ha läst om vad ni tycker om filmen, har jag bestämt att ge den en ärlig chans. Jag ska se den.
Grejen är, att om man nu vill köpa Bolt, kommer jag känna mig tvingad att köpa de andra animerade klassikerna...,och det vil jag verkligen inteAngry
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-juni-2009 vid 12:11
Minnie, köp dem inte då? Det är inte svårare än så =P Vilken mening finns det i att köpa filmer man inte vill ha?

Och jag tycker absolut att du ska ge Bolt en chans :) Jag gillar den skarpt och jag är vääldigt kräsen när det kommer till animerade filmer xD
Save 2D-animation!
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-juni-2009 vid 19:24

Köpte Bolt på Blu-Ray idag - min första, har inte ens en spelare än! Blu-Ray utgåvan innehåller ju även dvd-versionen, så det blev förstås den jag såg, och jag hade inga problem med att spela den.

Art_of_Minnie; Se den! Bolt är knappt jämförbar med Lilla Kycklingen - Meet the Robinsons, den är mycket bättre på alla punkter. F ö, varför känner du dig tvungen att köpa de andra? Om det är för att du vill ha alla klassiker blir du ju ändå tvungen att köpa dem nån gång, om du skaffar The Princess and the Frog och övriga kommande filmer. Köp Bolt, den är värd det.

Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-juni-2009 vid 20:47
Jag har nu sett Bolt, jag är glad att jag gav den en chans. Hade betydligt större förväntningar på filmen efter att ha läst era synpunkter, men den levde faktiskt upp till demSmile. Den hade riktig skön humor, riiktigt bra röstskådespelare( såg på orginalspråket,till och med Miley gjorde rösten braConfused) animationen var,..fantastisk. Det finns inget annat ord för det. Landskapen, vägarna,staden..,MiljönThumbs%20Up. Karaktärerna var dock inte lika häpnadsväckande. Handlingen var faktiskt också helt underbar, gillade katten och Bolts vänskap skarpt. Hamstern ägde!XD
Den var inte helt super, men så mycket bättre än vad jag vågat ana. Jag är så nöjd så.Smile
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-juni-2009 vid 16:04
Bolt is fully awesome, and you know it xD

Dock glad att du gav den en chans :) Jag själv är helt betagen av animationen och jag kan bara inte sluta beundra hur otroligt vacker hela filmen är! Det enda jag inte gillar är designen av människorna, men i övrigt så är särskilt Mittens animation helt fantastisk. Av alla huvudkaraktärerna så gillar jag nog trots allt Mittens design mest - härligt överdriven och stiliserad utan att bli "over the top". And the animation is to die for <3

Nu ska jag nog gå och se filmen igen :P
Save 2D-animation!
Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2006
Status: Offline
Poäng: 736
inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-juli-2009 vid 09:37
Blev tämligen överaskad när ja såg Bolt, helt klart bättre än väntat. Nu med facit i hand så ångrar man sig bittert att man inte såg den i 3D på bio.

Snyggt jobbat Disney! Thumbs%20Up
Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.


Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-juli-2009 vid 12:00
Postad av Jake Jake skrev:

Blev tämligen överaskad när ja såg Bolt, helt klart bättre än väntat. Nu med facit i hand så ångrar man sig bittert att man inte såg den i 3D på bio.

Snyggt jobbat Disney! Thumbs%20Up
 
Jag säger samma sak, ångrar också det. Ska inte göra samma misstag igen i alla fall.
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
 Svara Svara Sida  12>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media