Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Disneys fan #1

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Disneys fan #1
    Postad: 30-mars-2008 vid 20:52
Han kallar sig Disneys största fan! han har 2000 disney tatueringar, har varit i Disneyland/world 300 gånger. Känner honom inte men han verkar vara mycket unik! Men hans hus, det skulle nog alla disney fans döööö för!
 
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-mars-2008 vid 21:03

Disneys största fan? Snarare Disneys största fanatiker. Tycker det blev rätt överdrivet faktiskt (milt uttryckt), och jag räknar mig som disney- fan.

Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
disney_erika View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 23-december-2007
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-mars-2008 vid 21:05
gu va snuggt hus Big%20smileBig%20smile
Right before your eyes and beyond your wildest dreams
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-mars-2008 vid 22:12
Det finns en gräns mellan att vara en beundrare/fan och överfanatisk, och människor som George Reiger har även passerat gränsen för överfanatsik  över till nästa steg (som nog knappast har någon positiv benämning). Det är ungefär som den svenska james Bond Fanatikern Gunnar Schäfer, som lade till namnet James Bond som sitt mellannamn. Sådan får mig att må illa, då har man gått för långt.

Sedan har vi samlare, Som Lasse Åberg, som samlar på Musse objekt (även andra karaktärer också men Musse i huvudsak) Men han dekorerar inte sitt hus fullt med Musse överallt, nej han gör att snyggt och prydligt museum, och inte heter han Lasse Musse Åberg heller. Därför är Lasse Åberg en typ av Fan som jag ser upp till, medan personer som George Reiger och Gunnar Schäfer gör mig illamående som sagt.

PS Jag skulle inte vilja leva i det huset brrr


Ändrad av Daniel - 03-april-2008 vid 20:58
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-mars-2008 vid 23:29
Jo, man kan minst säga att han gått över gränsen,Confused 2000 tatueringar? Man kan ju minst säga att han förstört sin kropp. Som Daniel sagt så blir man lite rädd. Men jag kan inte säga något illa om hans hus för jag tycker det är riktigt cooolt! Men att skriva som han själv gjort någon stans på sin sida ,att Disney går före hans barn,fru,liv och så vidare, då blir det kusligt. Det är alltid bäst att hålla det på en lagom nivå. Men det skulle väl inte vara så fel att besöka Walt Disney World en gång i månaden eller?.....hmm undra hur mycket han spenderar på det....Jag menar Disney world är inte billigt.Confused 
Säga vad man vill om honom men hans samling är fantastisk.
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-mars-2008 vid 12:52
Hrm, jag måste ju hålla med ovanstående om att killen inte är ett fan, han är fanatiker! Visst kan jag tycka att hans samling är imponerande, men jag vet inte om jag faktiskt tyckte att det var så snyggt. Vissa saker var snyggt uppsatta, men det mesta kändes som småbilder överallt utan någon somhelst eftertanke bakom, bara uppsatta. Inte alla såklart, vissa följde ju mönster men en hel del satt ju bara lite här och där. Jag hade tyckt det var snyggare med större motiv med en eftertanke bakom placeringen.
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Mufasa View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 08-oktober-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 35
inläggsval inläggsval   Citera Mufasa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-mars-2008 vid 17:20
Allt ser väldigt barnsligt ut, och slarvigt. Istället för att bara proppa in alla skit han kunnat hitta i sitt hus så kunde han ha planerat de lite, då hade de ju blivit coolt ju.
Han måste ha mycket pengar också. Jag menar det där lär ju ha kostat en förmögenhet (+ alla tatueringar).
Jag går på två dieter, annars blir jag inte mätt.
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-mars-2008 vid 17:37
Postad av Mufasa Mufasa skrev:

Allt ser väldigt barnsligt ut, och slarvigt. Istället för att bara proppa in alla skit han kunnat hitta i sitt hus så kunde han ha planerat de lite, då hade de ju blivit coolt ju.
Exakt min åsikt. Det blev bara slarvigt, om det hade funnits mer eftertanke bakom det hade det kunnat blivit riktigt bra. Nu blev det mer en bild på Aladdin här och så en på Pocahontas här borta. Han hade kunnat gjort på en hel hop olika sätt, sovande disney-figurer i sovrummet, sådana som lagar mat i köket etc. Bilder på disneyfigurer i den ordning som filmerna kom ut i en trappa, tidigast längst ner. Han hade kunnat gjort på en massvis olika sätt istället blev det huller om buller. Inget snyggt alls ju bara rörigt.
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-april-2008 vid 15:31
Postad av Bara lilla jag Bara lilla jag skrev:

Postad av Mufasa Mufasa skrev:

Allt ser väldigt barnsligt ut, och slarvigt. Istället för att bara proppa in alla skit han kunnat hitta i sitt hus så kunde han ha planerat de lite, då hade de ju blivit coolt ju.
Exakt min åsikt. Det blev bara slarvigt, om det hade funnits mer eftertanke bakom det hade det kunnat blivit riktigt bra. Nu blev det mer en bild på Aladdin här och så en på Pocahontas här borta. Han hade kunnat gjort på en hel hop olika sätt, sovande disney-figurer i sovrummet, sådana som lagar mat i köket etc. Bilder på disneyfigurer i den ordning som filmerna kom ut i en trappa, tidigast längst ner. Han hade kunnat gjort på en massvis olika sätt istället blev det huller om buller. Inget snyggt alls ju bara rörigt.
 
Håller med alla inlägg som skrivits här just nu, äcklades över hans tatueringar... Fy, ne håller med här uppe att ordning hade varit ett bra sätt att få det ordning och inte så huller om buller och krassel och kras, tycker inte att han är det största fanet, han kanske inte gillar filmerna utan bara figurerna det framgår inte...Disneys största fan? nee snarare Disneys största galning, ( inget illa av uttrycket och jag menar inte en sån galning utan bara galet att tatuera sin kropp men det är väl kanske positivt om man vill måla av en disney figur och inte har någon mall kan man jue bara vika upp ärmen ^^ 
 
Skulle dock ändå vilja ha hans Tarzan målning på min vägg eller något annat motiv !
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-april-2008 vid 18:36

Undra hur han fick tag på speglar och toaletter formade som mussehuvud?Shocked ...det måste han ha specialbeställt eller nått.

Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-april-2008 vid 15:28
Um... wow Stern%20Smile Jag som trodde att det inte gick att hitta fler Musseöron samlade på ett och samma ställe efter HKDL Hollywood Hotel.
Jag hade visst fel.
Save 2D-animation!
Till toppen
lila View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 18-mars-2008
Status: Offline
Poäng: 16
inläggsval inläggsval   Citera lila Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-april-2008 vid 22:18
O herre gud! Jag skulle aldrig klara av att bo i det där huset! Jag kan fatta typ ett rum med disney-tema men hela huset!Shocked Efter ett tag skulle jag bara vilja riva ner o slänga allt. O så mycket pengar o tid han måste lagt ner! han måste specialbeställt o byggt mycket själv. Det här va bara för mycket!!
Till toppen
Annika View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 11-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 102
inläggsval inläggsval   Citera Annika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-april-2008 vid 12:22
Njae... den mannen har nog tagit sitt Disney-intresse lite väl långt för min smak... visst fanns det en hel del saker i hans hus jag gärna skulle vilja ha, men bo i huset tror jag inte jag vill..Wink
 
Känns som ett överfyllt museum.... hade han tagit bort 50% av sakerna eller mer så skulle det kunnat vara ett riktigt häftigt hus, men nu känns det bara överdrivet och "plottrigt"...
 
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-april-2008 vid 16:35
Men en del av hans prylar är riktigt häftiga, men som de flesta säger...Det har gått över styr...Confused
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
MrsDuck View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 16-november-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 31
inläggsval inläggsval   Citera MrsDuck Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-januari-2009 vid 20:01
Synd att han har så mycket coola Disney prylar och kan inte ha de smakfullt utsatt i huset Thumbs%20Down Det bara står grejjer överallt, och hans trädgård ser för täskig ut.
Hade jag fått fingrarna på hälften av hans prylar hade jag dekorerat ett/mitt hus lite mer smalfullt
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media