Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Vem satte dit Roger Rabbit

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
disney_erika View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 23-december-2007
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Vem satte dit Roger Rabbit
    Postad: 31-januari-2008 vid 19:18
jah hittar ingen tråd om dena film jag har den på video men jag mins inte om den var bra tycker ni jag ska se den igen
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-februari-2008 vid 20:27
Jag tycker den är ett litet mästerverk. Bob Hoskins är lika cool som vanligt och filmen driver med klyschor inom den tecknade genren. Se den.
Till toppen
disney_erika View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 23-december-2007
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-februari-2008 vid 19:04
JA DÅ FÅR JAG NOG ROTA FRAMDEN FRÅN VIDEO HYLLANLOL
Till toppen
Gurra View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 12-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 162
inläggsval inläggsval   Citera Gurra Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-juni-2008 vid 17:00

Hittade denna film billigt och tänkte därför passa på att köpa den. Den är ju faktiskt riktigt bra! Roligt att få många disneyfigurer och även Warner-Bros-figurer är med. Väldigt bra handling och man skrattar typ hela tiden! Vad tycker ni?

Till toppen
danne . 96 View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 10-augusti-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 22
inläggsval inläggsval   Citera danne . 96 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-augusti-2008 vid 13:12
Jag Har den filmen jag köpte den när det var marken. den är jättebra tycker jag
Till toppen
disneyworld_ View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 14-maj-2008
Status: Offline
Poäng: 92
inläggsval inläggsval   Citera disneyworld_ Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-maj-2009 vid 17:50
Det var många år sen jag såg den här filmen sist. Måste ta och införskaffa mig den NU! Vad jag minns så är den störtskön ^^
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media