Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Porr & satanism

 Svara Svara Sida  <12
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 22-januari-2010
Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-januari-2010 vid 12:31
Det undrar jag också :S och jag har, liksom jag förmodar att de flesta här gjort, sett på disneyfilmer sen jag var liten, and I turned out fine :S (enligt migCool)
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-januari-2010 vid 11:11
Ah, en klassisk tråd bumpas igen. Strålande. Ingen som har något nytt att komma med? Vad hände med den spanska snubben? Driver han fortfarande sin anti-Disney-kampanj?
Till toppen
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 22-januari-2010
Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-januari-2010 vid 18:02
Förmodligen. Vem VAR det där, egentligen?O.O
Till toppen
RWB bokmal View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 28-oktober-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 140
inläggsval inläggsval   Citera RWB bokmal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-mars-2010 vid 02:33
Jag råkade ut för något märkligt för ett tag sen, när jag skulle in på det här forumet- jag använde fel sista bokstäver (alltså inte .se), och hamnade på en porrsida. Gissa om jag blev förvånad.

Ändrad av RWB bokmal - 15-mars-2010 vid 02:34
"She's her own biggest biggest fan, Pepper Ann!"
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-mars-2010 vid 10:00
Jag är inte så jättebra på engelska men det jag störde mig mest på i filmen var (Om jag nu hade fattat det rätt) att de hade animerat lejonen i Lejonkungen att "gå som en tjej", du gubben, vakna upp och inse att lejon går som de gör på filmen. Och skillnade mellan hur en tjej och en kille går är minimal enligt mig. Sedan när han säger "Har ni någon gång sett ett "tjejigt" lejon" med ett litet leende så blir jag så arg, herregud han verkar verkligen sitta hemma och kämpa för att hitta alla dessa fel, men varför gör han det, då får ju han alla dessa hemska budskap och kommer ledas in på fel väg i livet, eller hur?...
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-mars-2010 vid 10:21
Postad av RWB bokmal RWB bokmal skrev:

Jag råkade ut för något märkligt för ett tag sen, när jag skulle in på det här forumet- jag använde fel sista bokstäver (alltså inte .se), och hamnade på en porrsida. Gissa om jag blev förvånad.


Jag vet, det var ett litet misstag från min sida att inte kolla upp det innan jag bestämde mig för vilken webbadress jag skulle ha. Jag har planerat att ändra till nått annat men då måste jag gå igenom hela processen igen och jag vet inte om jag orkar det. Idén var att ändra till moviemagic.se.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-mars-2010 vid 15:05

Ah, det har hänt mig både en och två gånger. Jag ser dock ingen direkt anledning att byta namn. Efter Disneyfilmsidan så tycker jag att magicmovies är det bästa namnet.

Hahaha! Cirkeln är sluten! Need Magic?
http://www.youtube.com/watch?v=y8zClLQeoBc
Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-juni-2010 vid 23:22
Märkligt att han inte tog upp Fantasia. Det är väl annars den Disney-film som kritiserats starkast för att den har innehållit nakna kvinnor och för att påstås hylla djävulen och svart magi i stycket Night on Bald Mountain, där demonen Chernabog åkallar mörkrets makter.
"Blathering blatherskite!"

Till toppen
 Svara Svara Sida  <12
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media