Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Missar!

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Gäst View Drop Down
Gäst
Gäst
inläggsval inläggsval   Citera Gäst Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Missar!
    Postad: 01-september-2004 vid 08:52
Om Webbmaster Daniel inte har något emot det så tänkte jag öppna en tråd där man kan tala om kortfilmernas missar! Det var nån miss i Boat Buliders heter den typ men jag orkar inte nämna den här!
Till toppen
Gäst View Drop Down
Gäst
Gäst
inläggsval inläggsval   Citera Gäst Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-september-2004 vid 18:05
Det verkar som om inte nån vill snacka om missar här....
Till toppen
Oo-De-Lally View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 14-april-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 16
inläggsval inläggsval   Citera Oo-De-Lally Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-april-2005 vid 23:31
Kanske inte är någon som vet några missar?? Jag kan faktiskt inte komma på några... Men jag är inte så bra på kortfilmerna så...
Till toppen
Starchild View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 21-april-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 33
inläggsval inläggsval   Citera Starchild Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-april-2005 vid 13:19

finns det någon egentliga missar disney har gjort??

 

det finns ju någon gnutta magi i alla disneys filmer som iaf någon tycker om :o)

 

finns ju en del missar bland långfilmerna särskilt uppföljarna men det skall jag inte ta i just detta forum 

Till toppen
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 30-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 678
inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-april-2005 vid 21:26
Det finns en miss i Musse Pigg-filmen The Worm Turns. När Musse öppnar en flaska drar han loss korken med munnen och ska hälla det som finns i flaskan i sitt elexir. Plötsligt är korken borta. (Såg det när jag kollade på Mickey Mouse in Living Colour)
Till toppen
Starchild View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 21-april-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 33
inläggsval inläggsval   Citera Starchild Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-april-2005 vid 21:29

hihi han kanske bara svalde den *s*

funderar på om jag skall ta att kolla på de disney filmer jag har och studera dem och leta fel, man lär ju ha något att roa sig med iaf

 

Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media