Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Mary poppins

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
kung-triton View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 08-augusti-2006
Status: Offline
Poäng: 278
inläggsval inläggsval   Citera kung-triton Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Mary poppins
    Postad: 08-augusti-2007 vid 11:21

Jag har inte sett Mary Poppins! Jag funderar lite på att köpa den men jag vet inte om den är bra. Någon som har sett den får gärna kommentera den så jag får veta lite hur den e. Själv tycker jag den verkar väldigt bra men jag  vet ju som sagt inte.

Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-augusti-2007 vid 20:17
Jag är väl kanske inte den bästa att lyssna på , jag har bara sett filmen en gång. Men jag tyckte den var helt okej. Möjligtvis att scenen med de tecknade inslagen var lite för lång, det blev mest "dötid" där. Fast musiken är jättebra, och Julie Andrews sjunger som bara hon kan. Älskar Feed the Bidrs.
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Basil View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 03-augusti-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 45
inläggsval inläggsval   Citera Basil Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-augusti-2007 vid 12:34
Har inte heller sett Mary Poppins, är den värt att köpa!?
"Han kan kalla mig Blomma om han vill"
Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Avatar
Moderator - Memento Mori

Medlem sedan: 27-september-2004
Status: Offline
Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-augusti-2007 vid 13:24
Postad av Basil Basil skrev:

Har inte heller sett Mary Poppins, är den värt att köpa!?


Nej.
"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
Gurra View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 12-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 162
inläggsval inläggsval   Citera Gurra Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-augusti-2007 vid 22:33
Vad är det för fel på den?
”Vet du, jag har funnit att det enda sättet att göra de här filmerna på är med animatörer. Det går liksom inte att göra dem med räkenskapsförare och revisor.”
Walt Disney, 1901-1966
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-augusti-2007 vid 12:42
Mary Poppins är faktiskt en riktigt bra film. Lite för lång, och bankscenerna är rätt tråkiga, annars är det kanon. Flera bra låtar dessutom (vore jobbigt annars eftersom det är en musikal). Så länge du inte förväntar dig tidernas mest fartfyllda film eller vill se effekter som slår allt annat (filmen är ju från 1964!) så är svaret på Basils fråga ett rungande: Ja!
Till toppen
perham View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 24-januari-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 33
inläggsval inläggsval   Citera perham Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-augusti-2008 vid 16:34
Den är absolut värd att köpa. Av en slump hade jag faktiskt tänkt att beställa den idag.
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-augusti-2008 vid 11:06
Jag tycker mycket om Mary Poppins. Jag brukar inte vara så förtjust i musikaler men den har jag fastnat för. Jag köpte den när jag var i usa på dvd. Som andra redan nämt kan den bli småtråkig emellanåt men annars är det en toppenfilm. absolut värd att köpa.
 
Det kommer faktiskt en Mary Poppins musikal till Göteborgsoperan i Höst vad jag hört.Big%20smileBig%20smile
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Ankisten View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 16-maj-2009
Status: Offline
Poäng: 69
inläggsval inläggsval   Citera Ankisten Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-juni-2010 vid 18:28
Aw, min farmor läste alltid en sagobok om Mary Poppins när jag var liten. 8D Kanske ska köpa den. :3
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-juni-2010 vid 19:24
Mary Poppins är en underbar film. Den är lite för lång och ibland kan den kännas lite seg (som några andra skrivit) men samtidigt så kan jag inte tänka mig den på något annat sätt än vad den är nu. Den är helt klart underbart bra.
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media