Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Melja till Disneychannel

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
CoryInTheHouse View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 25-juli-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 17
inläggsval inläggsval   Citera CoryInTheHouse Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Melja till Disneychannel
    Postad: 05-augusti-2007 vid 10:37
Det kanske redan är nån som har startat en ny tråd om detta, men jag vet inte. Jag behöver lite hjälp. Hur meljar man till Disneychannel???


Det har jag alltid velat veta. Jag har letat igenom deras sida, och googlat. Men jag hittar ingenting...!


Men kan ni ta och svara nån gång!?!?!? Man får ju ALDRIG svar här!


Ändrad av CoryInTheHouse - 08-augusti-2007 vid 12:36
Till toppen
CoryInTheHouse View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 25-juli-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 17
inläggsval inläggsval   Citera CoryInTheHouse Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-augusti-2007 vid 11:54
KAN NI SVARA NÅN GÅNG!?!?!?! JAG HAR VÄNTAT JÄTTELÄNGE!!!AngryAngryAngry
I'm lost!
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-augusti-2007 vid 14:18
Jag tror att jag är den enda som kan hjälpa dig med detta för vem som hälst får inte bara mejla till disneychannel sådär. Det är därför dom inte skriver ut den på sin sida. Då skulle alla mejla till dom. Men jag vann en tävling från disneychannel en gång och då fick jag deras e- mail addres. Men jag kan inte ge ut den till vem som helst, vad är det du ska mejla dom om?
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
CoryInTheHouse View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 25-juli-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 17
inläggsval inläggsval   Citera CoryInTheHouse Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-augusti-2007 vid 18:57
Jag tänkte fråga om de skulle dubba Hannah Montana säsong 2
I'm lost!
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-augusti-2007 vid 19:09
OK, Jag skickar deras e-mail vid ett personligt meddelande .
Jag vet inte om de kommer att besvara din fråga men då har du deras e-mail i alla fall.Smile
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Doris View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 26-maj-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 188
inläggsval inläggsval   Citera Doris Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-augusti-2007 vid 20:14
Jag skulle också kunna mejla disnechannel om det, för jag tycker inte heller att de ska dubba Hannah Montana.... Skulle jag också kunna få mejladressen?
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-augusti-2007 vid 22:07
Vist.Smile
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 163
inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-augusti-2007 vid 11:29
Kan DU be dom sända Pepper Ann på DC?
Disney 4ever
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-augusti-2007 vid 22:21
Man kan ju alltid fråga.Wink
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Disney_retro View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 08-oktober-2007
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Disney_retro Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-oktober-2007 vid 17:38

Jag vet att det här kanske inte är rätt ställe att fråga, då ni talar om disneychannel men. Jag undrar om Toondisney kommer att sända serien Darkwing Duck snart igen?

Det vore hjälpsamt om du Mimmi Pigg, antingen kunde framföra frågan åt mig eller ge mig mejl-adressen. Helst det sistnämndaBig%20smile.

Darkwing Duck är en av de bästa Disney serier som gjorts enligt min mening och jag förstår bara inte hur Toondisney kunde sluta sända den!Confused
Till toppen
Robbe View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 24-oktober-2007
Status: Offline
Poäng: 20
inläggsval inläggsval   Citera Robbe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-november-2007 vid 17:34
jag har nån på toon disneys e-mail adress, som jag fick när jag kom med i "din toon disney"
Till toppen
disneygurra View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 16-juli-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 40
inläggsval inläggsval   Citera disneygurra Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-juli-2009 vid 12:38
Du kan maila Disney Channel via följande e-postadress: feedback@disneychannel.tv!

Där har jag faktiskt alltid fått svar och inte några goddag-yxskaft svar heller, utan ordentliga. Jag har också mailat deras VD en gång, han verkade väldigt trevlig också.
// Rastenkillen
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media