Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Pirates Of The Caribbean Tv-serie

 Svara Svara Sida  12>
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 5,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
disnet View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 20-juli-2007
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera disnet Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Pirates Of The Caribbean Tv-serie
    Postad: 20-juli-2007 vid 23:55
Vad tror ni om denna film som serie?
Kan bli bra men ochså kass. fast när man är liten så händer mycke rackar tygg LOL
 
Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2006
Status: Offline
Poäng: 736
inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-juli-2007 vid 00:44
101Dalmatiner kommer antingen att jubla eller försöka förstå varför man ska förpesta filmerna med en tv-serie =). Jag själv bryr mig inte så mycket.
Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.


Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-juli-2007 vid 01:02
Jake, *beep* off.
nykomling, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Tack för att du räddade den här ruttna veckan! Böckerna om den unge Sparrow är tio gånger bättre än överreklamerade sopan Harry Potter så det här är verkligen GLADA nyheter.
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-juli-2007 vid 10:09
Hoppas att den är bra då, Men det tror jag nog.Smile
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-juli-2007 vid 12:21

Hänger som alltid mycket på MANUS och SKÅDISAR. Vem vill vi se som en tonårig Jack? Kan inte komma på några riktigt bra unga skådespelare, särskilt inte som kan axla rollen som Jack! Jag trodde först de skulle göra en tecknad serie, men det kommer säkert det också.

Till toppen
Mattis View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 17-september-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 102
inläggsval inläggsval   Citera Mattis Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-juli-2007 vid 22:05
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

...Vem vill vi se som en tonårig Jack? Kan inte komma på några riktigt bra unga skådespelare, särskilt inte som kan axla rollen som Jack!...
 
*funderar*
 
Allra helst en "föryngrad" Johhny Depp! TongueBig%20smile Smink kan göra mkt! Wink
 
Jag kan inte tänka mig någon annan i rollen som Jack Sparrow...
Love Pirates!!!
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-juli-2007 vid 08:45
Det kommer nog att bli mycket svårt att hitta en yngre Jack sparrow,Confused Eftersom att Johnny depp är Jack sparrow. Wink
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-juli-2007 vid 12:11
Postad av mimmi pigg mimmi pigg skrev:

Det kommer nog att bli mycket svårt att hitta en yngre Jack sparrow,Confused Eftersom att Johnny depp är Jack sparrow. Wink
Kunde inte sagt det bättre själv. Skulle ju vara helmysko att se någon annan än Johnny Depp spela Jack! Det problemet är nog det största skulle jag tro.
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-juli-2007 vid 18:59
Och att hitta en som liknar en ung jack, kn bli en utmaning.ConfusedShocked
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-juli-2007 vid 15:06

Jävligt onödigt att göra en serie om det inte är samma skådisar. Lägg ner nu, ni gjorde tre bra filmer, det räcker.

Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-juli-2007 vid 16:26
Mendez, jag kunde inte sagt det bättre själv. Wink Håller med dig till fullo!
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-juli-2007 vid 17:24
Håller med de två ovanstående. Fast hellre en film än en serie tror jag nog allt.
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-juli-2007 vid 18:28
Senaste nytt: Läste på IMDB att det är en tecknad serie det rör sig om. Men det är ju inte säkert att det stämmer.
 
Edit. Vad ändrade du?


Ändrad av 101dalmatiner - 14-januari-2008 vid 18:42
Till toppen
kung-triton View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 08-augusti-2006
Status: Offline
Poäng: 278
inläggsval inläggsval   Citera kung-triton Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-juli-2007 vid 18:04
Men guuud va roligt!!! om det nu stämmer det som 101dalmatiner säger, att den kommer vara tecknad så är det ju bara för tråkigt! ingen vill se en tecknad jack sparrow! inte jag iallafall.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-juli-2007 vid 06:34
Serietidningen var rätt skön.
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juli-2007 vid 14:47
Sockerpajen said it all! Wink
 
Och om det nu skulle bli en serie, är det ju inte så säkert att den kommer gå så bra. Beror ju lite på hur många som är villiga att se den och om de då kommer bli besvikna? Om det inte är Depp som spelar Sparrow skulle jag inte hoppas på för mycket...
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juli-2007 vid 14:58
Jag håller fast vid min tidigare åsikt, en sån här tv-serie känns onödig och alldeles för riskabel. Då tar jag hellre en fjärde film istället. Även om det också känns som för mycket av det goda...

Ändrad av Proximus - 06-september-2007 vid 15:01
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-juli-2007 vid 17:46

Jag vill skjuta in att en tecknad serie om Jack Sparrow nog inte är så dumt. Men det borde ju inte vara Depp som gör rösten då eftersom det ska vara en tonårig Jack, i alla fall om de baseras på böckerna... De kanske börjar från scratch och gör om hela legenden? Vad som än händer blir det spännande att se framöver.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-november-2007 vid 12:11

Några nyheter om den här serien? Eller är den en myt?

Till toppen
WinniedaPooh View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 29-augusti-2007
Status: Offline
Poäng: 72
inläggsval inläggsval   Citera WinniedaPooh Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-november-2007 vid 18:26
Inget nytt vad jag hört i alla fall. Men jag tror chanserna är goda för att den blir av. Thumbs%20Up
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-mars-2008 vid 03:14
Fortfarande inga nyheter? Någon?
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-november-2008 vid 09:14
Lades projektet ner, eller påbörjades det aldrig?
Till toppen
Captain_Sparrow View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar
Avstängd

Medlem sedan: 12-december-2008
Status: Offline
Poäng: 98
inläggsval inläggsval   Citera Captain_Sparrow Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-december-2008 vid 02:18

Arrrgh. Det skulle bli en shiver me timbers fin serie av Capn' Jacks äventyr. Jag vet icke om hurvida den lades ner eller aldrig påbörjades. Men låt oss hoppas att vi en dag får se den. Allra helst tecknad i Vägen till El Dorade-stil. Yaaarrrgh!

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-december-2008 vid 12:14
Du sa det! Riktigt påkostad och snygg. Åtminstonde samma stil på bakgrunderna som Dreamworks underskattade pärla.
Till toppen
Captain_Sparrow View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar
Avstängd

Medlem sedan: 12-december-2008
Status: Offline
Poäng: 98
inläggsval inläggsval   Citera Captain_Sparrow Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-december-2008 vid 12:40
Yarrrgh. Indeed är den underskattad. Jag har själv besökt El Dorado, men den var icke av rent guld som legenden säger. Men ändock en skatt storslagnare än någon. Yarrrgh! En serie om Captain Jacks äventyr är endast det bästa gott nog för. Savvy?
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-december-2008 vid 18:55
Det allra smartaste skulle nog vara ett låta serien utspela sig mellan det att Jack lyckas ta sig från Rum Island och det att han kommer till Port Royal. Åtminstonde de två första säsongerna. Sedan skulle vi kunna få ta del av hans äventyr mellan det att han blir upplockad av The Pearl utanför Port Royal och det att han stjäl bilden av nyckeln på Prison Island.
Till toppen
Captain_Sparrow View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar
Avstängd

Medlem sedan: 12-december-2008
Status: Offline
Poäng: 98
inläggsval inläggsval   Citera Captain_Sparrow Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-december-2008 vid 21:02
Lysande, matros! Jag gillar din stil! Varför inte inleda serien med landsättningen av Jack på Rum Island? Gäst-röstskådespelare Geoffrey Rush i pilotavsnittet. Sedan kunde en underhållande scen spelas upp där Jack hittar rom förrådet och njuter i fullan drag i tre dagar innan han blir uppockad och ger sig ut på nya äventyr!
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-december-2008 vid 21:24
Ja! Och Lee Arenberg & Mackenzie Crook kan gästspela som Pintel och Ragetti! Men vad tror du det första Jack gjorde efter att han slapp ifrån Rum Island?


Ändrad av 101dalmatiner - 16-december-2008 vid 21:24
Till toppen
Captain_Sparrow View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar
Avstängd

Medlem sedan: 12-december-2008
Status: Offline
Poäng: 98
inläggsval inläggsval   Citera Captain_Sparrow Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-december-2008 vid 12:43
Aye! Pintel & Ragetti, två skurkar i min smak! Tja... känner jag Ol' Jack rätt så hade han säkerligen redan flera projekt på gång. Så någon skatt eller relik hade han säkert planer att lägga vantarna på. Savvy?
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-december-2008 vid 18:27
Bland annat så skulle vi kunna få reda på hur och på vilket sätt han förolämpade Sao Feng så djupt. En av serie-tidningarna handlar iofs om det, men jag var inte riktigt nöjd med resultatet. Så det vore en bra grej till att börja med.
Till toppen
 Svara Svara Sida  12>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media